Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Mutlaka okuyun Bu Yalanlara İnanmayın

Arkadaşlar geçen gün bir arkadaş ortamında oturuyorduk ilk defa gördüğüm ve tanıdığım bir kaç arkadaş oldu sohbet esnasında benim direksiyon hocası olduğumu öğrendiler ve sohbet ehliyetten açıldı laf lafı açtı ve o arkadaşlara sorum sizde ne kadar kurs ücreti aldılar ve kurs ücreti dışında sizden para istendimi diye sorum arkadaşın verdiği cevap şöyleydi


kurs ücreti : 350 TL
Yazılı sınav harcı : 60 TL (kurs kendi yatırıyormuş)
sağlık raporu : 40 TL
dosya ücreti : 30 TL
sınava giriş belgesi : 10 TL
sertifika ücreti :10 TL
Direksiyon dersi olarak 30 dakikadan 5 ders


toplam : 500 TL dedi ve ben kafayı yedim çıldırdım millet işi iyice ticarete dökmüş ve milleti ciddi anlamda kandırıyorlar dolandırıyorlar.Siz siz olun böyle yalanlara kanmayın böyle yalanlara olması gereken rakamlar şöyle


yazılı sınav harcı : 40 TL (ösym hesabına adaya tc kim.no.ile kendisi yatırır )
sağlık raporu maximum : 25 TL
sınava giriş belgesi : 0 TL (böyle bir ücret yok)
sertifika parası : 0 TL (Böyle bir ücret yok)
dosya ücreti maximum : 25 TL

4 yorum:

offff yaa bendende sertifika parası alınmıştı :( ne yapa bilirim bunun için sizce

bizim burada peşin 850 taksitle 900 :D harbi dünyann en pahalı yeri :D

:)(: fiyatlar bölgesel olarak farklılık göstere bilir siz bulunduğunuz şehir neresi acaba

Meltem hanım yapacağınız teş şey var bulunduğunuz il ve ilçenin milli eğitim müdürlüğüne şikayette bulunmanız yeterli olacaktır saygılar

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More