Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

2 Mayıs 2010 Pazar

İzmir 2. Kademe Belgesi Alınacak Halk Eğitim Merkezleri



2.kademe öğrenim belgesi ile ehliyet almak isteyen arkadaşlar aşağıda linklerini verdiğim bulunduğu ilçedeki halk eğitim merkezlerine gerekli evraklarını tamamlayarak oku-yazar belgesi almak için başvuru yapabilirler ancak bu belge ile ehliyet başvuru yapacak arkadaşlarıma şiddetle tavsiyem ellerini çabuk tutsunlar çünkü 2011'de ilk okul mezunlar artık ehliyet alamayacaklar....


İzmir Aliağa'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Balçova'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Bayındır'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Bergama'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Beydağ'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Bornova'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Buca'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Çeşme'deki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Çiğli'deki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Dikili'deki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Foça'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Gaziemir'deki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Güzelbahçe'deki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Karaburun'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Karşıyaka'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Kemalpaşa'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Kınık'taki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Kiraz'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Konak'taki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Menderes'teki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Menemen'deki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Narlıdere'deki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Ödemiş'teki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Seferihisar'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Selçuk'taki Halk Eğitim Merkezleri


İzmir Tire'deki Halk Eğitim Merkezleri


İzmir Torbalı'daki Halk Eğitim Merkezleri

İzmir Urla'daki Halk Eğitim Merkezleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More