Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

9 Mayıs 2010 Pazar

Şehir içinde Araba Kullanma




Arkadaşlar hepimizin bildiği gibi her gün ülkemizde yüzler trafik kazası meydana gelmektedir bu kazalarda bir çok maddi hasarın dışında yaralanmalar hatta ölümlerde meydana geldiğin hergün gaztelerden haberler izlemekteyiz ve görmekteyiz bu haberleri izlerken hiç düşündünüzmü böyle bir kazanında bir gün sizin başınıza geleceğini eminim hiç birimiz bunu düşünmek bile istemeyiz aklımıza bile getirdiğimizde inanılmaz derecede canımız sıkılıyor belki bu kazaları hepsini bitiremeyiz ama enaza indire bilirz bunu için yapmamaız gerek trafikte uymamız gerekn kuralları bilmek ve uygulamak trafikte yaptığımız başlıca hataları kısa başlıklar altında toplarsa ve bu başlıkları kendimizde değerlendirirsek trafikte ne kadar tehlikeli şekilde hareket ettiğimizi anlaya biliriz

1.Hız limitlerine uymamak
2.Emniyet kemerini takmamak
3.Alkollü araç kullanmak
4.Şerit ihlali yapmak
5.Geçiş kurallarına uymamak
6.Seyir halindeyeken Bişeyler yemek içmek cep telefonu kullanmak vb...
7.Bana bişey olmaz diyerek yola çıkmak
8.Dikiz aynalarına yeteri kadar önem vermemek
9.Yeteri kadar usta sürücü olmadan trafiğe çıkmak

gibi bir çok maddeyi arka arkaya getirmek mümkün o yüzden trafiğe çıkmadan önce birkere daha düşünelim Neyimi düşünelim "Arkada bırakacağımız yaşlı gözleri düşünelim"

3 yorum:

Trafik kurallarına uymak bizim insanlarımıza neden bu kadar zor geliyor anlamıyorum. Altında arabası olan herşey serbest diye düşünüyor. Çok yazık. Yılda kaç vatandaşımız araba kazalarından dolayı hayatını kaybediyor veye sakat kalıyor.

size katılıyorum şunu untmayalım bana birşey olmaz diyenler hep kaza yapıyor

yeni ehliyet aldım inanılmaz hiç kimse kurala uymuyor ve kurslar hiç bir şekilde gerekli bilğiler vermiyo kurs bitiminde bi dolu yer imzaladım ama çoğu görmediğim konulardı.... kesinlikle kurslar denetlenmeli

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More