Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Taktir Ve Teşekkür




Evet arkadaşlar bugün yine bir direksiyon sınavını kazasız ve belasız atlatmanın verdiği mutlulukla sizlere yazıyorum öncelikler sınavda başarılı olan arkadaşlarıma bu başarılarının devamını diliyorum ve kendilerine çok söz ettiğim tavsiyelere uymalarını önemle rica ediyorum,sınavda başarı sağlayamayan arkadaşlarım ise hiç üzülmesinler telafi sınavına sıkı bir çalışma ile girerek eminim onlarda başarılı olacaktır.Direksiyon sınavında başarılı olan arkadaşlarıma son bir uyarım sınavı geçmeniz demek akan trafikte araba kullanabileciğiniz anlamına gelmez o yüzden ek dersler alarak sürücülük kabiliyetinizi daha fazla geliştirmenizi önemle rice ederim.Bugün bende adaylarla birlikte direksiyon sınavına girdim ve sınavda bizlere komisyon üyesi olarak eşlik eden işinin ehli olan işine önem veren işini ciddiye bilen isimini açıklayamadığım çok değerli komisyon üyesi hocalarıma hepinizin huzurunda kendilerini Taktir eder ve Teşekkürü borç bilirim.Şimdi neden tektir ve teşekkür ettim diye merak edenler olacaklardır,hemen açıklayım hoclarım gerçekten hakkedene hak ettiği not verdiler geçenler hakkı ile kalanlar ise hakkı ile kaldı ve çok değerli hocalarımın açıklamaları aynen şu şekilde oldu; Benim evliyim ve çocuklarım benim eşim ve çocuklarımda bu sokakları kullanıyor ne benim nede başkalarının canları yanmasın diye hak edene notunu hak ettiği kadar vardim dedim.Tekrar hocalarımı bu düşüncelerinden dolayı tekrar taktir ve teşekkür ederim. Saygılarımla...

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More