Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

9 Temmuz 2010 Cuma

Direksiyon Sınav Öncesi




Arkadaşlar 31 Temmuz 2010 Direksiyon sınavına çok bir süre kaldı eminim hepiniz büyük bir heyecanla açıklanacak sınav sonuçlarını bekliyoruz sunuz öncelikle şunu belirteyim yazılı sınav 20-21 Temmuz tarihinde açıklanacak geriye zaten çok az bir süre kalıyor olacak eminim bir çok aday direksiyon sınavına hazır hale gelmiş durumdadır ama biliyorumki bi o kadar adayda halen kendini hazır hissetmiyor eksikleri olduğunu biliyor.Bu eksiklerinizi düzeltmeniz için çok az bir zaman kaldığını önemle hatırlatmak isterim .Bunun için eğer imkanınız varsa kendi ve tanıdığınız bir aracı ile sizlere anlatılan ve öğretilen bilgileri tekrar etmekte oldukça faydası var eğer kendi imkanınız yoksa ve kendinizi yetersiz hissediyorsanız direksyon sınavı için daha önce sizlerle paylaştığım konuları yeniden paylaşmakta fayda görüyorum bu konuyu düzenli ve dikkatli bir şekilde okursanız emin olun çok işinize yarayacaktır.Eğer bilgileriz yetersiz olduğunu düşünüyorsanız bana izmirmtsk@hotmail.com adresinden mail atarak veya msn ekleyerek ulaşa bilirsizin sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarım saygılarımla...


NOT: Paylaşımlarımızı arkadaşlarınıza önerip ve facebook 'da profilinizde paylaşırsanız sevinirim


Direksiyon Sınav Öncesi Mutlaka okuyun


Diresiyon Sınav Öncesi OKU


Direksiyon Sınavında Geçmek için OKU


Sürücü adaylarının yaptığı hatalar OKU

7 yorum:

yazılarınızı dikkatle okudum gerçekten çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz verdiğiniz bilgileri uygulayıp geçmemek mümkün değildir sizin gibi bir hocadan ders almak isterdim

İlginiz için Teşekkürederim saygılar

verdiğinizi bilgiler için tşk ederim

ben 3 temmuz 2010 da sınava girdim sınavdan gaçtim ve şimi direksiyo sınavına gircem bana kurs 31 temmuz da direksiyon sınavı olduğunu söyledi ama bazı sitelerde 24 25 temmuzda direk siyon sınavı olduğunu söylüyor bu sınav her yerde farklımı bilgilendirirseniz sevinirim

yazılı sınav tüm Türkiyede aynı gün ve saatte yapılır ancak direksiyon sınavı illere göre değişiklik gösterir.Aday olduğunuz kursdan net bir bilgi ala bilirsiniz izmir ili için 31 temmuz 2010 direksiyon sınav tarihidir.

bilgilendirdiğiniz için teşekkürler

Rica Ederim bütün sorun ve sorularınız bana yazabilirsiniz saygılar ve başarılar

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More