Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

16 Temmuz 2010 Cuma




3 Temmuz yazılı sınavında başarılı olan bütün sürücü adaylarını Tebrik ediyorum....Şimdi önümüzde bir tek direksiyon sınavı kaldı bundna sonra yapmanız gereken tek şey direksiyon sınavına en iyi şekilde hazırlanmak kalıyor bunun için daha önceden sizlerle paylaştığım yazıları tekrar tekrar okumanız gerktiğini aklınıza takılan sorular için bana ulaşa izmirmtsk@hotmail.com adresinden ulaşa bilirsizin yada yazdığım yazılara yorum bırakarakda ulaşa bilirsizin  ayrıca sizden ricam burda sizler için yazıp ve paylaştığım yazılarımı arkdaşlarınızla ve facebook profilinizde paylaşmanızı önemle rica ediyorum şimdiden direksiyon sınavında bütün adaylara başarılr diliyorum...

direksiyon sınavına girmeden önce mutlaka okumanız gereken daha önce paylaştığım yazıları tekrar hatırlamak için sizlerle yeniden paylaşıyorum...

Direksiyon sınavı öncesi bilmeniz gerekler

Direksiyon sınavından geçmek için

Sürücü adaylarının yaptığı hatalar

Direksiyon sınavında komisyon üyelerinin en çok dikkat ettikleri konular

Arabana Nasıl Kullanılır

Debriyajın Kullanılması 

Direksiyon Sınavından Geçmenin İp uçları

10 yorum:

arkadaşım yazılarını takip ediyorum gerçekten faydalı olacağına inanıyorum yazılarını öneri ve tavsiyelerini dikkate alarak direksiyon sınavına girecem inaşşalh başarılı olurum :)

anlatımınız çok güzel sizin kursunuzdan ehliyet almak isterdim ama kısmet değilmiş ama sınavlara sizin paylaştıklarınızı dikkate alarak girecek

ilginiz için hepinize tşk. ederim saygılar :)(:

süper tam aradığım bilgiler

sitenizi bir arkadaşım tavsiye etti tavsiyelerinizi değerlendirmiş yazılı ve direksiyon sınavını geçmiş bende sizin tavsiyelerinizi göz önünde tutarak sınavlara hazırlanıyorum umarım bende başarılı olurum

Ya kardes a2 ehliyet istiyorum ben cocugum benim yasimdaki cocugun burnunu kirdim kasitli adam yaralama diye gbt de yaziyo ben ehliyet alabilirmiyim ya ??

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Mrb kardesim kusura bakma bi sorum olacakti yorumlarini okudum yardimci olursan sevinirim ben 2010 yilinda uyusturucu madde kullanmak ve bulundurmaktan 2 yil denetimli serbestlik aldim amatem verdiler ama kullanmadigim icin mahkemede amateme gitmeyi istemedigimi soyledim gecen yil sicilime sabika kaydi islendi bunu nasil sildirebilirim

Ben sinavi kazandim 2010 da emniyet ehletimi almak icin gitigimde bana uyuşturucu dan yargitayda davan varbdediker sonuclanmayna kadar alamazsin dedlir 6 yil oldu evraklarim hala bende bu bendeki evraklarin gecerlilik suresi nedir ve yargitayda dava hala sürüyor ondan sonrda sabikali muamelesi görüyoruz biz bi ekmek yemiyelimmi hatasiz kul yokmu biz adam olmak icin her cabayi gisteriyoruz devlet bize sahip cikacagina bizi dahada suca itmeye çalışıyor

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More