Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

12 Eylül 2010 Pazar

Yeni Bedava Online Test Sitesi


Arkadaşlar çok sevdiğim Bilgisayar mühendisliği bölümünde okuyan bir kardeşim uzun çalışmalar sonucu ve büyük emekler harcayarak ücretsiz ve kayıt gerektirmeyen online test sitesi açtı sitesine girdim uzun uzun inceledim hoşuma gitti benim mesleğimle ilgilan bölümü daha çok inceledim gerçekten bir çok kişiye faydasını olacağını düşündüğüm bu güzel siteyi siz adaylarım ile paylaşmak istedim sitede sadece ehliyet ile ilgili testler yok ehliyetin yanında

http://sinavahazirol.com/
ALES
KPSS

LYS

YGS

OSS

SBS

UDS

KPDS

LGS(OKS)

gibi bir çok sınavlarında online testleri mevcuttur.özellikler son dönemlerde kamu oyunu uzun süre etkisi altına alan KPSS ile ilgili sınav bölümünü özellikler incelemenizi rica ediyorum...

Ayrıca unutmadan şunuda belirmek isterim bu online test sitemiz bir çok arkadaşımızın işine yarayacağını unutmayın o yüzden sosyal paylaşım sitesi olan facebook'da profilinizde paylaşmanızı önemle rica ederim

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More