Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

15 Eylül 2010 Çarşamba

Direksiyon sınavından nasıl geçerim


Direksiyon sınavından geçmenin ip uçları mutlaka okuyunbu hafta direksiyon sınavına girecek olan arkadaşlara öncelikle başarılar diliyorum daha önce sizlerle paylaşmış olduğum direksiyon sınavı hakkındaki makalemi yeniden sizlere hatırlatmak amacı ile yayınlıyorum yukarıda verdiğim linke tıklayın ve yazdığım makaleyi gözden geçirin eğer aklınıza takılan birşey olursa yorum olarak bırakın en kısa sürede sizin için cevağplarım

1 yorum:

ben iki gündür arbayı sürüyom ama her sbah bindigimde nasıl çalıştını karıştırıyorum bana yrdım edin nasıl anlıcam ben eşımde yardım etmiyo çok korkuyorum kazanamıcam diye birazda herhalde yaş 46 unutuyorum sizden yerdım bekliyorom

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More