Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

4 Kasım 2011 Cuma

Sigorta Firması Bu Parayı Sizce Öder mi ?





Noktasına virgülüne dokunmadan olduğu gibi sizlerle paylaşmak istedim :)




 Minibüs Şöförü: Sebze halinden çıkışa doğru giderken geri geri çıkan kamyon ben görmedi, çok bağırdım ama genede duymadı geldi bana çarptı. Polis çağırdım ölü yaralı yoksa önemi yok, siz ifadelerinizi yazın sigorta öder dedi. İfademi yazdım. hasarımı ödeyin teşekkür ederim.



 Kamyon Şöförü: Zebze halinde bizim ökgeşin ordan patlıcan, tomates, hıyarı arabama yükledim anaryaya taktım götün götün çıkım dedim. Adam münübüsüynen gelmiş arkamdan geçerken benim çıktımı görmemiş koca kamyon gardaşım nasıl görmedin pat diye ses geldi münübüs beni kamyona yan tarafinen çarptı. Adamın kornası çalışmamış kabahat onun benim kabahatım yoktur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More