Google Plus +1

Bu Blog'da Ara

16 Nisan 2011 Cumartesi

16 Nisan Ehliyet Sınavı Bugün yapıldı

Aradaşlar 16 Nisan 2011 yani bugün ehliyet yazılı sınavı yapıldı sınava giren arkadaşlarıma başarılar diliyorum umarım herkesin sınavı istediği gibi geçmiştir diye temenni ediyorum.Şunu hatırlatmadan geçmek istemiyorum herkesin bildiği gibi direksiyon sınavına girmek için bu yazılı sından 3 dersdende başarılı olmanız gerekiyor ve en önemlisi bu sefer yapılacak olan direksiyon sınavı yeni mtsk yönetmeliğine uygun yapılacaktır bu sebebden dolayı direksiyon sınavına çok iyi derecede hazırlanmanızı istiyorum bunu için evde aracınız varsa evdeki aracınızla evinizde araç yoksa kayıtlı olduğunuz sürücü kursundan özel ders alarak kendinizi desteklemenizde fayda olacaktır.Şimdiden herkese başarılar diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More